Mereu preocupată în a oferi servicii medicale performante, Arcadia – Spitale și Centre Medicale investește continuu în pregătirea profesională a echipei de Oameni Arcadia.
În peste 10 de activitate dezvoltarea Rețelei Medicale Arcadia s-a produs în mod sustenabil, în acord cu avansul tehnologic și inovațiile din domeniul medical, cu accent pe calitatea serviciilor, atenție la detalii și punând pe primul loc pacientul.
Pentru a oferi pacienților săi cea mai bună îngrijire medicală, comunicarea este o direcție importantă pentru Arcadia, este un aspect cheie în dezvoltarea echipei noastre de profesioniști.
Echipa Departamentului Relații Clienți Arcadia a participat, duminică 27 octombrie, Restaurant Little Texas, la training-ul susținut de Irina Vasilescu: Abilități de Comunicare Persuasivă.
Antrenarea inteligenței emoționale și a ascultării active, ștrategii de armonizare cu interlocutorul, tehnici de comunicare și argumentare persuasive, anticiparea și rezolvarea obiecțiilor, tehnici de credibizare și poziționare au facut obiectul workshop-ului dedicat formării continue a profesionisților Arcadia.
În cei peste 10 ani de activitate, rețeaua de sănătate Arcadia a atras cei mai buni profesioniști în echipa sa și astfel, a devenit prima opțiune pentru pacienții din toată regiunea Moldovei.
Astăzi Arcadia este cea mai mare rețea privată de servicii medicale din Nord-Estul României, care prin echipa sa și prin calitatea serviciilor a depășit limite și a impus noi standarde în a oferi cea mai bună îngrijire pacienților săi.