Articole medicale

20.10.2010

Contractele CAS IASI pentru ARCADIA HOSPITAL si ARCADIA POLICLINIC

1. Conditii de internare / de acordare a serviciilor medicale

Acte necesare:

  • Buletin de identitate / Carte de identitate
  • Trimitere / recomandare de internare de la un medic specialist sau medic de familie aflat in relatie contractuala cu C.A.S. Iași.
  • Dovada calitatii de asigurat (adeverinta de la locul de munca, adeverinta de elev sau student, cupon de pensie, sau adeverinta de la casa de asigurari) – pentru asiguratii CASAOPSNAJ si CASMTCT.

 - ARCADIA HOSPITAL este un spital privat pentru copii si adulti si nu este un spital de urgenta.
 - ARCADIA POLICLINIC este o clinica privata pentru adulti si copii si nu este o clinica de urgenta.
 - In cadrul ARCADIA POLICLINIC se acorda consultatii (de catre medicii angajati) pe baza Biletului de trimitere cu decontare prin CAS.

Toate serviciile medicale ARCADIA HOSPITAL se fac cu plata suplimentara pentru conditii deosebite de confort si alte servicii neacoperite de asigurare, in limita fondurilor luna disponibile.

Se poate beneficia de decontare prin CAS si fara bilet de trimitere – in cazurile de  urgente medico-chirurgicale, indiferent de localitatea de domiciliu a pacientului.

2. Tipuri de servicii medicale acoperite integral/partial de contractele cu CAS IASI

  • ARCADIA HOSPITAL: pacientul asigurat (COPIL SI ADULT), indiferent de Casa de Asigurari la care este asigurat (CNAS, CASAOPSNAJ sau CASMT CT),  beneficiaza de decontare prin CAS IASI pentru spitalizare continua pentru afectiuni chirurgicale, medicale si obstetricale; pentru spitalizare de zi pentru afectiuni non-chirurgicale, chirurgicale si genito-mamare.
  • ARCADIA POLICLINIC: pacientul asigurat beneficiaza de decontare prin CAS IASI pentru consultatii de: Chirurgie, Cardiologie, Oftalmologie, Dermatologie, Neurologie, Ortopedie, Gastroenterologie, Medicina interna, ORL, Obstetrica-Ginecologie, Neurologie, Psihiatrie, Pediatrie.

3. Criteriile de prioritizare a pacientilor in ARCADIA HOSPITAL si ARCADIA POLICLINIC

  • In cazul in care serviciile acoperite prin contractul cu CAS IASI nu sunt disponibile, se va recomanda pacientului unitatea sanitara potrivita pentru tratarea afectiunii sale.
  • Acordarea serviciilor medicale de specialitate se face fara discriminari legate de rasa, sex, varsta, apartenenta etnica, conditii sociale, etc.
  • Acordarea serviciilor medicale de specialitate se face pe baza solicitarilor si tinand cont de gravitatea afectiunii, ordinea generala de prioritizare agreata de SASS fiind:
  1. Urgente
  2. Gravide
  3. Copii
  4. Bolnavi cronici
  5. Pacientii programati

4. Preturi 

  • Pacientul are de achitat contributia personala pentru conditii deosebite de confort si ingrijire si pentru servicii suplimentare.
  • In cazul solicitarii de servicii de spitalizare, va rugam sa va adresati Biroului de Consiliere Clienti (tel. 0232 20 2002) pentru informații despre tarife si pentru calculul estimativ al pretului pentru un episod de internare.
  • In cazul solicitarii de servicii in ARCADIA POLICLINIC, va rugam sa apelati serviciul Call Center – 0232 920 sau sa va adresati personalului de la Recepții Policlinica, pentru informatii despre tarife si pentru calculul estimativ al pretului pentru consultatii sau alte servicii de ambulatoriu.
  • Calculul pretului total final dupa utilizarea serviciilor medicale va fi efectuat de Biroul de Consiliere Clienti, in caz de spitalizare la ARCADIA HOSPITAL, sau de catre Receptiile de Policlinica, pentru servicii medicale in ambulatoriu la ARCADIA POLICLINIC.
  • Platile se fac la Receptii, pe baza de chitanta si factura.

5. Drepturile pacientilor

Toate informatiile referitoare la reguli de acces, conduita, drepturi si obligatii ale pacientilor in ARCADIA HOSPITAL  sunt detaliate in brosura "Ghidul Pacientului", disponibila la receptiile de la toate etajele si in fiecare  rezerva. Informatiile similare privitoare la ARCADIA POLICLINIC sunt detaliate si afisate la receptiile de policlinica.